juliaohlsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Julia - 21 mars 2012 20:42

Hej!


Vi repeterade inför matteprovet på matten och höll på med verb på engelskan. På no:n så kan jag ju inte säga att det gick superbra. Vi försökte leta efter någon bra film lungorna men det finns ingen. Men vi ska typ till sjukhuset på ett "studiebesök". Pappa känner typ någon som kan sånt :) Jag fick alla rätt igen på franska:)) Nästa vecka så har vi prov.....:// Ska typ kunna 15 olika punkter......


Efter skolan så gick jag hem och typ fixade lite saker, för veckan går ju fort och på Lördag så kommer ju Tindra, Engla, Frida och Milton hit :)) Sedan så gick jag till kören. 


Nu så ska jag plugga lite franska igen...........


Kram

 


     

Av Julia - 21 mars 2012 11:55

Heej!!


Just nu så är jag i skolan och jag har rast. Jag börjar franskan 12.40 Ska ha glosförhör då och jag tror jag kommer att klara dom, men ska kolla igenom dom nu. 


Kram! 


 

Av Julia - 20 mars 2012 20:38

Heej!


Idag så var det den långa dagen och ja, det har väl varit bra. På musiken spelade vi in "Boulevard of Broken Dreams". Jag spelade då keyboard. Vi valde även en ny låt vi ska spela in och det blev "That one that got away" med  Katy Perry På idrotten skulle vi typ dansat vals och bugg men vår gympalärare Ylva hade typ ont i knät så då kunde hon inte visa, så vi körde spökboll och "fotbolls brännboll". Jag tycker att det var kul. Birgitta va sjuk idag så vi lagade ingen mat, utan var i franskaklassrumet och planerade vår måltid. Fast ja, om det blev så mycket planerande vet jag inte direkt om det blev. Många satt på andra sidor som facebook, skype, msn m.m I alla fall inte mitt problem ;) Efter lunch så fortsatte vi med våran teater i so och vi är typ nästan klara. Vi fick äntligen reda på vad vi skulle jobba med och med vilka. Jag fick lungorna med Minna och Selena :))


När jag kom hem så har jag pluggat på glosor. Franska som vanligt. Dom vi har denna veckan var lite svårare och jag blandar typ ihop olika. Men jag tror dom sitter nu. Det ser vi ju först imorgon på glosförhöret. 


Nu så ska jag gå. 


Kram 


Av Julia - 19 mars 2012 20:31

Heej!


Idag så har det inte varit en så bra dag. Har bråkat med Alex och ja......... Men vi har i alla fall snackat nu och är typ vänner igen?


Dagen började med ett klassråd som vanligt och sedan svenska där vi håller på med våra propagandafilmer. Vi fick typ ändra i vårt manus efter som det är bara jag inte går på svensk/engelska..... På franskan så fick vi typ ett helt papper med vad vi ska kunna till provet som är vecka 13......... Fett mycket...... Fast kan nästan allt ganska bra. Lära@Lära lektionen ängnade jag åt att läsa för jag har inte mitt samtal föräns 16.45 idag. Jobbade med propagandafilmen på Förstärkning/Fördjupnings lektionen. På matten så repeterade vi bråk inför matteprovet som vi har på Fredag. 


Efter skolan så stack jag och Minna hem till mig och "snackade" med Alex.................... Vilket inte gick så bra......... *Host*. Vi ja, vi är typ vänner nu. Vid halv 5 så stack jag och Minna mot skolan och sedan satt vi och snackade tills jag skulle på mitt utvecklingssamtal och det gick bra :D . Nu på kvällen så har jag bara snackat med Alex och Joel. 


Gud vad jag saknar dig!   



Kram Julia.




I'm not gonna need not gonna need Not gonna need you  if I fall.

Av Julia - 18 mars 2012 19:29

Heej!


Idag har jag inte gjort något så speciellt. Städat, läst, lyssnat på musik och chattat med kusinen 


Imorgon är det skola igen och så ska jag på utvecklingssamtal. Längtar också tills nästa Lördag för då så kommer Tindra och Engla  


Igår var det 4 år sedan du somnade in.   Jag saknar dig så otroligt mycket!     



Kram


Av Julia - 17 mars 2012 22:31

Heej!


Idag så har jag inte gjort så mycket. Bara varit med Minna och inte så mycket mer. Var tog det varma vårvädret vägen? Igår var det jättevarmt och skönt men idag var det inte lika skönt. Jag vill ha vår nu!!!


Kram


 

Av Julia - 16 mars 2012 22:01

Heej!


Efter skolan i dag så stcka jag hem till Minna, hem till mig och sedan så gick vi ut.  Vi slutade ju som sagt efter engelskan. Det hade en sak på facebook som jag och Minna blev skit sura över och jag bangar inte för att slå dig! Så efter det stck vi ut och det känndes ganska så nödvändigt. Hade lite ont i huvudet idag ända sen vi började. Men det blev lite värre frammåt lunch och inte tala om att det blev bättre när det luktar perfym i korridoren -.- Aja, nu har det i alla fall gått över. Idag så tänker jag inte trötta ut er med att skriva om hela min dag. 



Som alla kan se så leder ju killar. Ni kanske då undrar varför jag inte  har skrivit om killen jag skulle skriva om så då kan jag säga det 1 gång till att den killen jag skulle skriva om hände det en sak mellan oss och därför så skriver jag inte om honom. Utan nu så tänker jag på någon annan kille jag kan skriva om och jag har nog en på G. Aja, nu så ska jag gå. Ha det bra ikväll.


Kram

 

Av Julia - 16 mars 2012 12:32

Heej!


Just nu så har jag rast och jag slutar efter engelskan. :D Fett nice! Itsället för att sluta 14.50 så blir der 14.00 nu :) 


Efter skolan ska jag typ va med Minna? Nu måste jag gå.


Kram

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards