juliaohlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Julia - 30 april 2012 22:23

Hej! 


Trevlig valborg eller vad man nu säger^^. Har varit och kollat på ett litet majbål idag. Träffa Agnes, Emma, Sofie och Marie där. Så också typ hela Gunnesboskolan^^


Jag är med i den tävling och det skulle betyda guld om ni kunde rösta på mig. Jag är bidrag nummer 3. http://lillgrodanskrypin.blogg.se/2012/april/de-5-bidragen.html#comment


Kram


 

Av Julia - 30 april 2012 13:29

Hej!


Det är världens härligaste vårväder ute nu! :D Sol!!! :D


Kram


Så här ser Minna ut mitt i natten xD

   

Av Julia - 30 april 2012 09:29

Tjena!


Idag är det ju valborg och ingen skola idag eller imorgon.  Ska nog sticka och fixa pressent till pappa idag och senare ikväll ska jag nog sticka och kolla på elden. Vad ska ni hitta på då idag? 


Kram



 

Av Julia - 29 april 2012 21:30

Hejj!


Vaknade vid halv 6 imorse. Jag och Minna åt frukost sen så hoppade vi stutsmatta och tog massa bilder. Har även tagit lite bilder på det jag handlade. Men jag tror att jag har glömt någon. Men nu får nöja er med det. Vi stack sedan till Rinnebäacksravinen och var där ett bra tag. Sen så skulle Minna och jag äta. Har inte gjort så mycket annat idag. Imorgon är det ju valbor och ingen skola :D Ska typ fixa födelsedagspressent till pappa imorgon. 


Kram


Bok av Mårten Sandén. Riktigt bra författare! :D


 


Fallen ängel


Parfym  

 


Brevpapper

 


Örhängen


 


Ritblock


   


PS: Nu kommer det att finnas gott om bilder för hela Maj :D 

Av Julia - 28 april 2012 21:56

Shoo!


Idag så har jag åkt runt till olika affärer. Minna ska sova över nu. Idag har vi fotat lite, grillat, grillat marshmallows, kollat på film och typ tävlat mot varandra. Vädret blev ju ganska så nice tillslut. 


Laddar upp bilderna sen idag. 


Kraaam


Av Julia - 27 april 2012 22:09

Shuuu!


Provet var nog lite större än vad jag hade räknat med men inte svårare. Det börjar verkligen likna en väska nu på slöjden. Ska bara sy på alla fickor och framsidan, sen är ju typ klar. Men det är ju också bara 4 lektioner kvar. Lite nyheter först och sen jobba vidare med sokeynoten. Det är så hemskt att folk gör sånt med djur! D: Vi fick till baka vårat engelskprov idag. Jag fick ***/92. Det tycker jag är bra! Vi jobbade även i vårat häfte med länder. Vi hade Samir på matten idag. Han trodde att vi började 20 över 2 men det är 10 över. Sen så höll Ede på att tjata på honom så att han sa: "Ede har gett mig huvudvärk så ni kan gå nu". Så vi slutade 20 i 3 och hade då askort matte :D Asnajs! Har bara fixat saker hemma sen. För imorgon blir det ju att sova över med Minna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D 


Kram


Av Julia - 27 april 2012 06:16

Tjooo!


Idag så är det fredag igen :D Vi ska ju ha svenskaprov nu på morgonen. Pallar inte. Ska gå och äta frukost nu.


Kram


Av Julia - 26 april 2012 20:29

Heej!


Idag så har väll dagen varit bra. Bilden var kul idag. Satt och snackade med Lara, Minna och Johannes. På so:n så satt jag och Minna på biblan och kollade olika hemsidor om djurförsök och annat hemskt. Fattar inte att man kan göra sånt!! Vi har börjat på det 4:e kapitlet nu på franskan. Kul att göra nya uppgifter. Inte så jättesvåra saker heller. Vi gick bara igenom det vi sammanfattade hemma, jag gjorde även en väldigt lätt extrauppgift  och pluggade inför svenskaprovet imorgon. Vi gjorde typ klart manuset och började filma lite på nofilmen. Var inte med på idrotten idag, hade asont i armen sen igår. Satt och kollade på med Amanda, Michelle, Minna, Johannes och Johanna. Det såg ut att vara kul i alla fall. Efter skolan var jag hos Minna och vi filmade väldigt mycket till nofilmen. Vi har hittat ett perfekt ställe hos henne att filma på. 


Nu så försöker jag att läsa igenom svenska texten, men det är inte lätt när man har en sur unge bredvid sig :// 


Kram


I
I
I
I
V


En serie jag tycker alla borde se!


Älska Mig


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards