juliaohlsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia - 13 maj 2012 19:29

Hali hallå! 


Idag har jag varit på Poseidon tävling och grattis till alla som fick pers. ! :D Men gud vad varmt det var!! Dog typ, nej men snodde Emme's vatten. Mamma var ju också funktionär så vi fick typ stanna kvar och plocka undan. 


Ska hoppa in i duschen nu.


Kram


Av Julia - 12 maj 2012 20:55

Hej hej!


Sitter och kollar på sjukhuset nu. Imorgon är det söndag och sen så är det en kort skolvecka. Går ju bara till onsdag och på torsdag så blir det att fira pappa. Shit, redan mitten på månaden. 


Kram


Lite udda men ganska så kul.


Av Julia - 12 maj 2012 16:14

Hej hej!


Just nu så håller jga på att städa mitt rum. Tar en liten paus nu men ska nog komma igång snart igen för annars så fortsätter jag kanske inte ;)


Kram


   

Av Julia - 11 maj 2012 21:38

Hej!


Vanlig skoldag med svenska, biblen och mytologi som "tema". Gick riktigt bra på slöjden. Symaskinen bråkade inte alls som den bruka:)) Nästa gång ska jag typ bara sy en kant och ett axelband sen är jag typ klar med min väska :D Jätte kort nyhetsstind för jätte många hade glömt att vi hade nyhet men Minna och jag gick runt och fråga hela klassen frågor om smink/medicin. På engelskan så hade vi glosförhör och frågor. Hon sa att man bara skulle läsa igenom texterna men man behövde inte kunna dom men så kom det ändå frågor från texterna :// Vi snackade en stund om tisdagen på matten och sen räknade vi ekvationer.


Nu ikväll har jag snackat med Minna, Hanna och Nora.


Kram


Hahah


   

Av Julia - 11 maj 2012 19:53

 

Av Julia - 11 maj 2012 12:32

Hej!


Sitter in skolan nu och snart är det engelska. Känns inte direkt som om det är fredag idag. Utan typ som onsdag. 


Kram


 

Av Julia - 10 maj 2012 20:45

Hej!


Vanlig skoldag. Bild, so, franska och svenska som vanligt innan lunch. VI hade bara 20 mintuer att arbeta, på no:n. Minna och jag kunde inte spela in då så vi satt och kollade på när man dissikerade en människa :D Awsome! :D :D Vi cyklade sedan till badet. Vi tjejer skulle först typ trampa vatten, dyka och simma så snabbt som möjligt och med så få simtag som möjligt. Sen skulle vi i par simma 200 meter varav 50 meter ryggsim. Den ena skulle simma och den andra ränka längder. Jag varva typ alla. 


När vi skulle cykla hem så ösregnade det :// Så jag och Minna var asblöta när vi kom hem till mig så vi åt lite och kollade runt på youtube. 


Kram


OBS! Känsliga tittare varnas!


Detta kollade vi på. :)



Av Julia - 9 maj 2012 19:59

Hej!


Idag var det sista dagen på temaveckan. Hela förmiddagen så gjorde vi klart våra konstverk och så ställde vi ut dom. Sen så kollade vi på dramagruppens pjäser och så hade vi öppet hus och så fick man gå och äta beroende på vilken grupp man tillhörde. Efter allt så gick vi och lyssnade på musikgruppens låtar och på slutet kollade vi på filmgruppens filmer och så städade vi.


Har pluggat glosor innan och efter kören. Det är bara 2 gånger kvar nu! :( Det går snabbt.


Ska gå nu.


Kram


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards