juliaohlsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia - 8 maj 2012 18:34

Hej!


Tänkte blogga när jag hadde vaknat men det funkade inte även om det skulle. Man stängde ju alla bloggar till klockan 05 idag, och jag skulle blogga 05:30. Jag började på en ny bild och så reflekterade jag och Minna om våran bild. Vi har även varit på ett studiebesök på förskolan "Uroxen". Det är ju en förskola för barn som är blinda, döva eller med ett annat funktionshinder. 


Efter skolan så var jag och Minna på hubbe och snackade med Alex. Sen så cyklade vi vår lilla runda.


Ska kolla på glosorna lite nu.


Kram


 

Av Julia - 7 maj 2012 20:44

Tjenna!


Mötte Minna vid stationen ungefär vid 8. Vi började med våran uppfinning idag och blev klara. Vet inte riktigt vad jag ska göra men det blir nog något som jag ritar. Kommer nog bli olika motsattser. Gillar inte temaveckan så mycket. Dom andra i klassen är inte ute när man själv är ute så det är inget kul. 


Minna och jag har varit hos mig och haft askul!


Kram


 

Av Julia - 6 maj 2012 19:58

Hej!


Idag så har jag varit på en simtävling i Staffanstorp. Trodde jag skulle bli döv! Antingen så visslade startern ashögt och länge eller så hade man en tränare i örat ://


Efter så stack jag till Minna. Vi stack till City Gross och köpte 1/4 vattenmelon var och sedan så stack vi till ett speciellt ställe. Gud vad kul! 


Kram


 

Av Julia - 5 maj 2012 21:52

Nu hittade jag att man kan översätta bloggen här på bloggplatsen också så nu minskar nog risken att jag kommer att byta bloggsida. 


Kram


 

Av Julia - 5 maj 2012 21:31

Hi^^


Funderar om jag ska byta bloggsida. Men vet inte till vilken i så fall. Funderar på blogg.se men det verkar så klyddigt med design m.m Funderar på blogger, men ja det är ju väldigt enkelt och så kan man ju ha en gadget där man kan översätta vilket är bra.


Vi får se ;)


 

Av Julia - 5 maj 2012 21:08

Här kommer bilder på shortsen och byxorna. 


   

Av Julia - 5 maj 2012 20:30

Hej!


Idag så har vi hämtat bilen och så har jag fått korta byxor och ett par shorts. Bild kommer senare. Imorgon så blir det att åka till Staffanstorp på simtävling. 


Ska gå och fixa bild nu.


Kram


 

Av Julia - 4 maj 2012 21:25

Hej!


Idag så cyklade jag, Minna, Erika, Sonja och Ulf till arenan där var vi för att prova på rullstols handboll. Faktiskt kul! Innan så testade vi även att vara blinda och spela en sport som jag inte kommer ihåg namnet på. 


Pallar inte berätta om dagen i detalj för att det hände faktiskt inte så mycket. 


Kram


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards