juliaohlsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Julia - 20 maj 2012 16:45

Hali! 


Vilket härligt väder det det är idag! :D 26 grader! Nu så är jag med Minna och vi har spelat in det sista till vår film om lungorna. 


Ska ta och ladda över några bilder från min kamera nu.


Kram


Av Julia - 19 maj 2012 22:32

Tjena!


Idag så har jag varit hos farmor och farfar. Vi firade farmor. Känns som om det typ e tisdag idag men det är ju bara lördag. Imorgon ska jag nog va med Minna? Vi får se ;) 


Ska gå nu


Kram


Av Julia - 19 maj 2012 10:02

Hej hej!


Här är jeansjackan som jag fick igår. Köpt på "H&M".


 

Av Julia - 18 maj 2012 21:39

Hali!


Idag så har jag varit på Centersyd och där så fick jag en jeansjacka. Har inte hittat på så mycket mer idag. Kollar på let's dance.


Bild kommer imorgon. Jag ska även till farmor och farfar imorgon, farmor fyller ju år idag :)


Kram

 


Av Julia - 17 maj 2012 16:36

Hej hej! 


Snart så kommer släkten. Här är min outfit.


   

Av Julia - 16 maj 2012 20:49

Hej hej!


Idag var det en kort dag. Matte, engelska, no och sedan franska. Ska spela in typ 2 scener hemma för det går typ alltid bättre hemma för då blir jag inte lika stressad. 


Efter skolan så skypade jag med Hanna, Minna och Nora. Sedan så stack jag och min "advokat" på kör. 


Har typ städat sen. Ska ju ha gäster imorgon.


Kram


Här kommer bilden Sandra.


 

You

Av Julia - 15 maj 2012 20:34

Hali!


Idag så fixade vi med låten på musiken, sedan så cyklade jag i och Minna till Livets museum. Det var väl ganska så kul med trodde att det skulle vara på ett helt annat sätt. Vi skulle tydligen ha hkk sen.... Men vi hade det i 20 min sedan så hade vi no till 12.25 Vi forsatte med våran keynote på so:n och på no:n så spelade jag och Minna in. Jag och hon fick även sluta en kvart innan alla andra. :D Vi stack hem till mig och spelade in en extra sak till no:n. 


Kram



Någon som kan gissa vad det är?  

Av Julia - 14 maj 2012 20:27

Hej!


Dagen i skolan har varit skitlång. Mycket bråk. Kommer inte att skriva så mycket om min dag. Efter skolan så var jag och Minna ute och snacka. 


Imorgon ska vi till "Livets muséeum".


Kram


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards