juliaohlsson

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Julia - 17 april 2012 20:28

Heej!


Själva dagen i skolan var väll rätt så bra? Men det va typ efter skolan som allt hände ;( 


Okej, på musiken gick det väll sådär? Kan verkligen inte sjunga på morgonen. :/ :( Vi spela rugby på idrotten vilket var ganska så roligt. Roligt med annolunda lektioner, jämför nu med dom på hubbe och dom sög. Vi skrev bara om vår måltid på hkk:n vilket var astråkigt. När man blev klar så skulle man läsa....... Vi skulle typ ta reda på hur man gör i olika religoner med hur man får sitt namn och när någon dör. På no:n så jobbade vi vidare och det ska vara klart typ denna veckan. 


Efter skolan så stack jag ut med Minna. Jag orkar inte skriva allt som hände. Så jag säger bara att jag typ faila hela tiden om man nu kan säg att jag gjorde det?


Sitter nu och chattar. Ska gå.

 
Kram


   

Av Julia - 17 april 2012 14:17

Heej!


Bloggar lite snabbt nu innan no:n börjar. Den börjar om 3 min. 


Ska gå nu.


Kram


 

Av Julia - 17 april 2012 05:30

Godmorgon! 


Har presic vaknat och idag börjar jag klockan 8 med musik. På musiken ska jag, Minna och Selena forsätta att träna på låten "That one that got away". Jag vet inte riktigt vad vi ska göra på idrotten, men på hemkunskapen så ska vi arbeta med filmen om vår måltid. Ska typ ha någon diskussion på so:n om det vi läste i läxa? Sen får vi också se om det är fler på no:n som är seriösa än bara jag....... 


Jag bloggar mer sen idag.


Kram


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards