juliaohlsson

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Julia - 10 april 2012 20:39

Heej!


Första dagen i skolan idag ju. Var väll bra? Ska sjunga till låten vi ska ha på musiken och hatar att sjunga på morgonen... På idrotten så körde vi "Pallra äpplen" eller "Allibaba" som vi kalla det på Hubbe. På hemkunskapen så gjorde vi våran måltid och ja.... Säger inte så mycket mer. På so:n så ska vi jobba med "Liv och död". Ganska så intressant och svårt tycker jag.  Sedan dags för no, lungorna då. Har typ regnat hela dagen :C


Det var min dag väldigt kortfattat och nu så sitter jag och chattar med Alex och Joel på fb. Har en chatta med båda och ja............  Säger bara F.U Alex och Joel -.-


Kram

 

Av Julia - 10 april 2012 05:50

Heej!


Har varit vaken ett tag nu och det regnar typ ute..... Usch!!! Ska snart gå  och äta frukost. Börjar ju 8. Bloggar i alla fall mera senare idag.


Kram


Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards