juliaohlsson

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Julia - 7 februari 2012 21:30

Hej!!


Det gick väl ganska bra på musiken idag. Vi spelade ju vår låt som vanligt och på gympan så körde vi fiaspelet men fick asont i min knä :// På hkk:n så gjorde vi tyå någon linsgryta eller vad man nu ska säga om den. Fick jobba med Elise!!!! :D Ftw! Det var helt okej att äta. Ibörjan av lektionen så skulle tyå vår lärare Åsa snacka om hur man i uppför sig när man har en vikarie och i korridoren......... Keynote som vanligt på so:n. På no:n så pratade vi om vilken färg som har kortast och längst våglängd. 

Ja det var lite om min dag. Imorgon blir det att Elise hänger med på kören !! :D


Hej svejs! 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards