juliaohlsson

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Julia - 2 februari 2012 16:30

Hej!


På svenskan så hade vi nästan högläsning hela tiden men boken är jättebra!! (Y) Sen på slutet så skulle vi skicka in våra manus. Det var ju bara jag som hade det, men i matsalen så beeättade jag för Hanna att Pontus och Rasmus inte gjort något så när dom ska få en bedömmning på det så kommer det typ få 0. :D Men det är ju rätt för jag gjorde ju allt. Det var ju ett grupparbete och då var det ju inte 1 som skulle dra allt själv. Åsa var med på no:n så det ganska lungt men det var mest repition så lite tråkigt. På gympan så fick man välja mellan att spela fotboll och vara ute och gå/jogga. Hade med ming kläder för att jogga omdet skulle bli varmare för får så sjukt ont när jag andas när det är kallt ute på grund av min astma. Men jag var ute och gick med Elise och Johannes. OMG! Gud vad kul vi hade! Jag och Elise skatta sjukt mycket imellan åt :D Haha. 


Nu så ska jag gå och kolla på tv och äta någon timme. 


See ya!

Av Julia - 2 februari 2012 10:07

Heej!


Nu så sitter jag här med Minna och vi börjar franskan om 3 min. Hade so och bild innan. Fett lungt i klassrummet men utanför lite stökigt. 


Nu ska jag gå. 


Ses!

Av Julia - 2 februari 2012 05:30

Tjabba!!!


Vaknat precis. Ska gå och äta frukost om en stund. Sen vid 7 blir det att ringa och snacka med Minna sen så ska man dra till skolan och börja med bild idag. Ska ju hålla på med skissning ganska tråkigt imellan åt tycker jag. 


Nu ska jag kolla in facebook.


Ses senare idag!

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards