juliaohlsson

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Julia - 14 februari 2012 19:22

Hej!


Nu har jag precis pluggat lite till no provet jag har på torsdag. Hade egentligen behövt ta franskan för den har jag till imorgon........ Men, men..... den brukar fastna ganska så snabbt nu förtiden XD 


Började som vanligt med musik sedan var det idrott. Efter idrotten så var det dags för hkk......... Vi gjorde stekt sill med potatismos. Helt okej. So som vanligt också efter lunch. Det gick väll bra. Skit tråkigt på no:n idag. Vi skulle bara träna till provet och ställa frågor om vi undra något och det skulle vi göra i 1 timme. Vem pallar det? Det var lite om min långa dag.


Just nu så sitter jag med musik i öronen och chattar med Alex. Ska nog snart se på "Mammor " minimodeller" på tv3.se. En lite wierd serie. En mamma rakar ju benen på sin 8-åriga dotter men hon får inte ha något smink.... Hur klickar det??? ......


Nu ska jag gå.


Kramar från Julia. 

Av Julia - 14 februari 2012 06:00

Glad Alla Hjärtans Dag! :D 


Pic by Minna! Men JAG FÅR använda bilden här på min blogg.  Du får INTE ta bilden utan tillåtelse! 




Ha en bra dag! :D  

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards