juliaohlsson

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Julia - 17 januari 2012 18:58

Heej!!   


Idag har det varit en lång dag i skolan. På musiken så fortsatte vi med att spela "Eye of The Tiger". Jag spelar gitarr vilket inte är det lättaste på dom ställena det går lite snabbare. På idrotten så snacka vi först om uppvärmning och uppmjukning och varför man ska göra det innann man ska röra sig. Vi lagade fisk på hkk:n. Den var ganska god. Men det kändes som att jag kunde jobbat bättre själv. ://På so:n så jobbade jag och Minna med frågorna och med vår keynote. Vi snackade om typ kovexa och konkava linser på no:n. 


Nu så måste jag gå och plugga mer på franskan. Kan grammatiken men siffrorna över 60 vill inte fastna!! :/ Ska kunna stavning också. D: Det suger!! Aja, vi ses imorgon. 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards