juliaohlsson

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Julia - 14 december 2011 20:41

Jag kollade klart på filmen sen så satte jag mig vid datorn igen. Jag har inte haft så mycket att göra idag även att jag är hemma från skolan en dag. Sen blev det snabbt kväll, nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på :// I alla fall imon blir det skola. Eller skola och skola ;) Vi har ju temavecka så vi börjar inte förän halv 9 men slutar 15.45 för att vi ska på en musikal på statsteatern i stan. Men om jag stannar hemma så länge tror jag inte att det blir. Sticker nog till min bästis Minna innan skolan :D 


Nu ska jag läsa lite av min bok som jag har börjat på. Den verkar ganska bra :D 


Kram


PS: Det blir nog ett inlägg när jag går upp. Jag är morgonpigg så det blir tidigt :) 

Av Julia - 14 december 2011 11:03

Nu har äntligen plåtgubben gått och jag har precis börjat kolla på filmen Eclipse.

 

Klippet är från Youtube! 






En låt från som jag inte kan sluta lyssna på.

Ses                                                                                                                  




Av Julia - 14 december 2011 08:59

Hej hej!


Idag är jag hemma från skolan. Jag ska nog gå imon. Just nu när jag tänkte sätta mig och kolla på "Eclipse" så kommer typ plåtslagaren som ska typ sätta  plåt på våra nya fönster. Så nu får jag vänta :(


Bloggar nog lite senare idag.


Kram

Tidigare månad - Senare månad

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards