juliaohlsson

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Julia - 8 juni 2012 20:54

Hej hej!


Idag fick man välja mellan att fortsätta att skriva klart sin uppsata eller spela kunskapsstjärnan. Jag och Minna och ju fortfarande inte några datorer för att Jonas är på semester tills på måndag. Vi ska typ ha Nils fram till sommaren istället för Hanna och han kom typ in hela tiden och snackade om helt andra saker än matte, inte för att vi plugga jättemycket me vi snackade om många andra viktiga saker ;) Vi "pluggade" matte men snacka och lyssna på musik mest. Utvärderade min väska på slöjden och så målade jag 2 disktrasor. Den ena ska jag ge till min kusin när hon kommer till Sverige. Kan lägga upp bild på det imon. Sedan så lyssnade vi på so-redovisninar. Bland annat Elises och Claras noveller. Dom var sjukt bra! På engelskan så hade vi ju Nils och ja det gick ju inte så bra. Vissa skulle läsa högt och han fråga hela tiden om vi hittade något ord som vi inte förstod. Sen så skulle vi jobba med några uppgifter och sen lämna tillbaka böckerna. Vi hade matteprv idag också >:( Men jag tror att det gick bra.


Har varit hos Minna efter skolan och sånt. Tog lite nya bilder :))


Kram

Har ätit "några" sånna här ikväll.

 

Av Julia - 8 juni 2012 19:27

8. Bild på din garderob.


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards