juliaohlsson

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Julia - 26 mars 2012 20:35

Hej!


Idag började dagen med en massa information på klassrådet. Vi valde klipp till filmen på svenskan och på franskan så tränade vi. Vi fick även reda på att vi har prov på onsdag och torsdag! Ska göra hör och läsförståelse typ på onsdag och resten på torsdag. Skrev in mina mål och läste på "Lära@Lära". På förstärkning/Fördjupning så hade jag planerat att plugga franska men "tydligen" så var jag tvungen att var med och spela in dom sista scenerna till filmen som jag inte ens var med i........... Då på rasten mellan "F/F" och matten så frågade jag den jag jobbade med på Hkk:n om hon hade skrivit det hon skulle och det hade ju hon inte och ja...... Är säker på att det bara finns 4 personer i hela mitt liv som förstår hur detta känns. Just i den situvationen jag satt i. Men jag jobbar själv nu. På matten så spelade vi typ "Plump" i 50 min :) Spelade med Michelle, Tobias och Rasmus. Snackade mycket med Michelle :)) 


Så nu hela eftermiddagen så har jag pluggat glosor, verb och "passé composé". 


Kram!


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards