juliaohlsson

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 7 september 2012 20:49

Hejj!


Sitter och kollar på fångarna på fortet. Helt ok dag i skolan. Skulle ut och sprungit idag men är så hilma förkyld och just nu så har jag verkligen ingen röst :'( :'( Men det blir att vila rösten nu. Men ska ju dansa på söndag :) Det blir ju lite träningen i alla fall :) 


Puss


Klippet är från youtube!!


Av Julia - 6 september 2012 06:02

Hej

Förlåt att det inte har varit så intressanta inlägg på senaste tiden. Men denna veckan har jag pluggat. Hade ju som sagt noprov igår. I alla fall så ska jag snart äta frukost. Börjar ju inte föräns 9 idag så jag kan ju hinna att göra mycket innan jag ska till skolan.

Puss <3

Pic By Me!!! Du får inte ta bilden utan tillåtelse!!!

Av Julia - 5 september 2012 12:42

Hejj!


Sitter i skolan nu. Vi ska ha engelska och sedan ska jag ha slöjd. Börjar halv 4....... Suger! Pallar verkligen inte och mår jättedåligt! Har ont i halsen och magen. Vill bara gå hem och lägga mig.


Puss   



Av Julia - 4 september 2012 14:26

Hej!


Nu så sitter jag pch har no. Vi går igenom alla instuderingsfrågorna nu. Har ju prov imon.....



Puss  

Av Julia - 3 september 2012 16:19

Hej!


Kelly ska börja i 8A!!!!!!!!!!!! :D Minst lika glad som hon :D Men måste gå och göra läxor nu. Men vi hörs.


Puss


Klippet är från Youtube!!


Av Julia - 2 september 2012 19:57

Hej!


Va i stan med Kelly och Matilda. Bästa dagen ever!!   Super kul! Kan inte säga mera om den <3 


Puss



Av Julia - 2 september 2012 12:34

Här kommer det en bild på naglarna som jag lovade.

Pic By Me!!!Du får inte ta bilden utan tillåtelse!!!

Av Julia - 2 september 2012 10:59

Hejj!


Sitter och skypear med Minna just nu. Fixade naglarna innan. Bild kommer senare. Ska dra till stan sen vid 2. 


Puss


Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards