juliaohlsson

Alla inlägg under augusti 2012

Av Julia - 23 augusti 2012 20:40

Hej!

Glömde att berätta innan att min blåsapa kom idag^^

Pic By Me!!! Du får inte ta bilden utan tillåtelse!!

Av Julia - 23 augusti 2012 19:25

Heeej!



ZAYN IS BACK ON TWITTER! :D "Live While We're Young" är One Directions nya singel :) Vill jättegärna höra den! Började klockan 9 idag, fast jag vaknade 5:12 :/ Men snackade på kik till 6. Vid 20 i 9 mötte jag Elise vi stationen. Mina lektioner idag var förstärkning/fördjupning, svenska, lära@lära, so och idrott. Efter skolan var jag med Minnan när hon skulle ta blodprov :S Hade tänkt att förbättra mina sosvar men det orkar jag verkligen inte ikväll. 


Kram


Pic By Me!! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!!


 

Av Julia - 22 augusti 2012 19:02

Hej!


Vanlig dag i skolan. Lite kaos då och då. Satt och snackade en stund med Elise när hon väntade på sitt tåg. Ska dra till stan med henne på fredag! :D <3 Längtar sjukt mycket! :) 


Är så himla sur på alla haters!! Är ni nöjda nu?! #ComeBackZayn <3


XOXO


Pic By Me!! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!!!


 

Av Julia - 21 augusti 2012 20:39

Hej!
Bloggar från mobilen nu. Tyvärr hade jag inte något internet i skolan idag heller:/ Men lovar att jag ändå ska fixa en bra update. Började med idrott 8:30. Sedan så var det engelska och so. Efter lunchen var det fotografering. Sätt som ensam tjej på första raden....... Men jag bryr mig inte jätte mycket om klassfotot även om det är kul att kolla på efter något år. När man skulle ta dom enskilda skulle man gå in 5 personer typ. Fotades sist och både jag och Minna slapp franskan. Jenny var försenad typ 20minuter till no:n. Vi ska göra ett grupparbete. Snackade med Elise på stationen när hon väntade på sitt tåg. Snackade med henne innan ikväll också om att vi skulle åka till biblioteket på ev. fredag och typ ta en fika ^^ Ska snacka mer om det i skolan imorgon.

Sitter och nördar Wonderwall med One Direction. Älskar den <3

Pic By Me!!!! Du får inte ta den utan tillåtelse!!!!

Av Julia - 20 augusti 2012 16:16

Hej!


Har inte kunnat blogga idag i skolan för att jag kom inte in på internet. Försökte även med min mobil fast det gick inte. Dagen har varit helt okej. Fast det var jättevarmt idag. Varför ska värmen komma just nu? :o Det är ju skola. Skulle göra läxor fast fastnade på facebook. Men ska gå och göra lite franskafraser och sånt nu.


Kram


Klippet är från youtube!!

Av Julia - 19 augusti 2012 19:49

Hej!


Har precis målat min naglar. Det blev One Directions favoritfärger. Snackar också med lite folk på kik.


Kram


Pic's Bye Me!! Du får INTE ta bilderna utan tillåtelse!! 


Dizza kladdet slänge ihop det snabbt. BTW så är det innan jag lagt på ett top coat.

 

Av Julia - 18 augusti 2012 18:25

Hej på er!


Just nu så mobilbloggar jag. Fick min HTC idag :) Sitter och kollar på "Riket" . Emma är en riktig kämpe!!!


Kram


Klippet är från youtube!!


Av Julia - 17 augusti 2012 23:45

Hej!


Sitter och kollar på en dansk kärleks/drama serie. Det är ju paus nu så då får man passa på att blogga! :D 


Dagen i skolan var väll helt okej? Började 8:10. 


xoxo

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards