juliaohlsson

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Julia - 13 augusti 2012 20:53

Hej!!


I förmiddags så målade vi vårat plank. Har skypeat med Minna hela kvällen :D Ska va med henne imorgon. Sista chansen för på onsdag så ska jag till ULLARED! :D Torsdag så är det ju skola. Kollade på schemat idag och ja.... kanske inte det jag önskat direkt men vad har jag egentligen att säga till om? 


Ska kanske byta bloggnamn. Måste först fixa en header och ska byta pressentationsbild. Säger till sen när det närmar sig :) Bytar kanske blogg helt och hållet men det vill jag inte. 


Kram


Klippet är från youtube!!


Av Julia - 13 augusti 2012 15:18

Hej!


Här kommer bilder på alla mina presenter som jag fått av släkt och vänner!


Pic's By Me!! Du får INTE ta bilderna utan tillåtelse!!


Dvd The Only Way Is Up från familjen


 


Up All Night från Karin


 


Armband från Tindra och Engla


    


Nagellack från Erica

 


Byxor från familjen


 


Tröja från familjen


 


Kudde från Karin


 


Nagellack från Minna


 


Nagellack från Tindra och Engla

 


Nagellacks remover från familjen

 


Fick ett presentkort på Media Markt. Det var meningen att det skulle vara den har platt/locktången men den fanns inte i Malmö så fixade den idag. Från Kenneth, Lisbeth, Jenny, Kris, Jessica och Janne.

 


Fick även pengar från mormor, farmor och farfar, Lasse och familjen men alla vet nog hur pengar ser ut ;P


Kram 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards