juliaohlsson

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Julia - 10 augusti 2012 21:59

Hej!


Har haft en helt awesome födelsedag. Den började med att jag fick presenter på morgonen. Fick Usa tröja, byxor till dansen, dip-remover, The Only Way Is Up, linn och pengarr. Sedan när jag var och matade kaninerna så fick jag ett nagellack och en uggla som man har som skydd där man sätter i hörlurarna i mobilen. Sedan så stack jag med henne till Coop för att handla bröd och sedan så var vi hos henne tills jag skulle äta lunch och då så följde hon med mig hem. Efter att jag ätit så cyklade och ätade Josefin, sedan till deras farmor för att hjälpa henne i trädgården lite. Fick även lite pengar för det och lite extra för att jag fyllde år. Jag och Minna cyklade sen hem till mig för att äta tårta. Sedan så stack hon hem. Så jag har haft fullt upp hela dagen. Imorgon blir det att städa för att släkten kommer på söndag. Sedan redan på torsdag så börjar vi skolan. Helt sjukt! Det brukar ju bara typ 2 veckor efter att jag fyllt år men nu är det 6 dagar.... :o Lägger upp bilder på söndag eller måndag på det jag fick. Satsar på söndag om jag hinner.


Tack för alla gratulationer på facebook! :)


Grattis What Makes You Beautiful! 1 år redan idag! Kan knappt fatta det!


Sverige i OsFinal! :D


Kram på er!


Pic By Me!! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!!


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards