juliaohlsson

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Julia - 4 augusti 2012 22:29

Hellu!


Sitter och chattar med Natalie på facebook som vänta på att hennes pappa ska hämta henne xP Hennes mobil dör snart :/ Snackar även med folk på skype samtidigt som jag läser en fanfic och ska skriva på min egen? Haha men det är sånn mellan scen nu så det går väldigt trögt. Men när den är över! :D 


Kram


Pic by me!! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!!


     

Av Julia - 4 augusti 2012 19:42

Hej!


Har jätteont i halsen och har blivit förkyld. Uppskatta ju när man fyller år på fredag. Kan inte heller sluta sjunga  och det gör det ju inte bättre. Minna tog hand om kaninerna imorse för att hon skulle iväg. Nu kan man inte heller nå henne -.- *Suck* Ska ju på Diggiloo imorgon. Ska ta det lungt så kanske det blir bättre.


Kram


Klippet är från youtube!! 


En låt jag inte kan sluta droga xD


Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards