juliaohlsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 4 juli 2012 21:14

Hej på er! 


Idag så har jag varit på Källby. Fett nice! Skulle egentligen åkt till stranden men lite innan vi skulle åka så började molnen komma. Har duschat och gjort smoothie :D. Det blir kanske källby imorgon också? Vi får se men måste åka och köpa pellets. 


Kramiz


Pic by me! Du får INTE ta bilden utantillåtelse!


 

Av Julia - 3 juli 2012 23:45

Hej! 



Vädret har ju inte varit det bästa idag. Men det sägs att det ska bli fett fint imorgon? Hoppas i alla fall det :D 


Kram


Pic by me! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!


Av Julia - 2 juli 2012 22:57

Hej hej!


Har inte hittat på så mycket idag. Men just nu så skriver jag på min fanfic. 


Kram


Pic by me! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!


 

Av Julia - 1 juli 2012 22:54

Hej hej!


Sitter just nu och chattar lite på facebook medan jag skriver på min fanfic. Det värmer skit mycket att höra att jag är fett duktig :D 


Kram


Pic by me!! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!!!!!


Saknar dig oerhört mycket! <3


Pic by me! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!



 

Av Julia - 1 juli 2012 20:23

Hej hej!



Har inte hittat på så mycket idag men har i alla fall Peps i knät nu :D 


Kram på er!



Pic by Minna! Men JAG FÅR använda bilden på min blogg. Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!

 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards