juliaohlsson

Alla inlägg under juli 2012

Av Julia - 27 juli 2012 22:22

Hej hej!


Chattar lite med Hanna nu på facebook. Ska nog ta och skriva lite på min fanfic. Har massor av ideer! :D 


Kram


Pic by me!! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!!

 

Av Julia - 27 juli 2012 19:13

Hej hej! 

Idag så har jag varit med Hanna, Nora och Minna. Det var skitkul! Vi mötte upp dom vi Ica och sedan så satt vi hemma i Minnas trädgård. Där chillade vi och snackade om vissa "rykten" olika lärare har på skolorna....... 


Skå gå nu.


Kram


Klippet är från youtube!!


Kan inte sluta lyssna på dom låtarna!! Så himla bra! <3

Av Julia - 26 juli 2012 15:34

Hej!


Har precis kommit hem från en dag på stranden. Det var asvarmt. Både på land och i vattnet. Det var varmast i vattnet idag. Lyssnar ju nu på "More than this" av One Direction. 


Kram


Klippet är från youtube!!


ska

Av Julia - 25 juli 2012 19:17

Hej!


Dagen har varit som igår. Var på stranden. Fett varmt idag. 29 grader :D Ska beställa lite saker nu.


Kram


Klippet är från youtube!!


Av Julia - 25 juli 2012 09:33

Hej hej!


Ska snart sticka till stranden. Skriver mera ikväll.


Kram


Klippet är från youtube!!


Av Julia - 24 juli 2012 21:53

Hej hej! 


Sitter och chattar med lite folk nu och så kollar jag på lite smycken från Tyra. Ska nog köpa några ringar där tänkte jag. Ska säga till mamma imorgon om pengar.


Kram


Pic bye me!! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!!


 

Av Julia - 24 juli 2012 19:28

Hej hej! 


Idag så har jag varit på stranden med Minna!:D Det var skitkul! Det ska bli varmt imorgon också ska kanske dit imorgon också. Får se annars så blir det nog källby. Sitter och läser olika fanfic's just nu. 


Kram


Pic's by me!! Du får INTE ta bilderna utan tillåtelse!!


   

TCA

Av Julia - 23 juli 2012 19:11

Hej hej!


Va med Minna innan idag. Just nu så kollar jag på TCA och det verkar som att sommarvädret verkligen är pågång nu! :D


Kram


TCA!


Klippet är från youtube!

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards