juliaohlsson

Alla inlägg den 4 juli 2012

Av Julia - 4 juli 2012 23:15

Ålder: 13 snart 14

Längd: 1.55+

Sko-storlek: 36/37

Född: Nanning, Guangxi, Kina


Bor: Skåne

Gör just nu: Lyssnar på musik, chattar, skriver fanfic och svara på frågorna.


Allmänna frågor.


Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Glad, snäll, hjälpsam

Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Vet inte

Vad är du rädd för: Spindlar, getingar, sprutor.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min ögon, mitt hår

Det roligaste jobbet du haft/har: Kanin passare

Har du körkort och egen bil: neej

När tar du ditt körkort: 4 år 

När grät du senast: För någon dag sedan

När skrattade du senast: Idag

Vem åkte du bil med sist: Mamma

Vem åt du mat med sist: Min familj 

Vem sov du hos sist: Hemma

Vem sov hos dig sist: Minna

Vad var du rädd för när du var liten: Sjukhus

Vad ville du, som liten bli när du blev stor: Läkare :D

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Många gånger

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag blev stucken 8 gånger för att jag skulle få en infart i en ven. 

Någon/Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Min bästis och släkten

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Mycket

Har du någonsin sportat: Japp

Någon du ser upp till: Mpnga

Vad finns alltid i din handväska: Mobil


Har du varit utomlands någon gång: Ja

Vilken plats var finast: Vet ej

Största stad/städer du varit i: Vet inte

 
Lite mer personliga frågor.
 

Har du någonsin tagit eller provat droger: Aldrig!!!

Rökt: Neej

Snusat: Neej

Druckit: Neej

Har du piercing eller tatuering: Ja örhängen

Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Perfekt för mig

Finaste komplimang du fått: Många

Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: Kanske någon gång

Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: ja



Antingen-eller-frågor:

 

Storstad eller landet: Landet  

Hamburgare eller pizza: Hamburgare 

Kött eller fisk: Kött 

Hund eller katt: Hund 

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet. 

McDonalds eller MAX: Mcdonalds

Vin eller Öl: Inget av det!

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Utlandet

Sport eller nyheter: beror på

Hockey eller fotboll: fotboll

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: spelar ingen roll

Sommar eller vinter: Sommar

Vår eller höst: vår

Flyg eller tåg: tåg

Bil eller buss: Bil


Pic by me! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!


 

Av Julia - 4 juli 2012 21:14

Hej på er! 


Idag så har jag varit på Källby. Fett nice! Skulle egentligen åkt till stranden men lite innan vi skulle åka så började molnen komma. Har duschat och gjort smoothie :D. Det blir kanske källby imorgon också? Vi får se men måste åka och köpa pellets. 


Kramiz


Pic by me! Du får INTE ta bilden utantillåtelse!


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards