juliaohlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Julia - 17 juni 2012 17:45

17. Hit vill jag åka innan jag dör.


Innan jag dör vill jag besöka många ställen. Men några ställen som jag garanterat kommer att besöka är Kina och Canada. I Kina så ska jag åka på en återresa och besöka mina barnhem m.m Min underbara kusin bor ju i Canada med hennes pojkvän och snart son :) Men sedan så vill jag ju såklart åka till flera andra ställen ^^'


Kram


 

Av Julia - 16 juni 2012 20:11
Frågor jag hittade på Moa's blogg :)
 
Vad heter du?
Julia

Ålder?
14

Vad gör du?
sitter på mitt rum och skriver

Vad längtar du till?
Längtar till mycket.

Vad händer i helgen?
Typ Tosselilla

Singel?
Ja

Favoritöl?
Ingen öl

Vad blir du glad av?
sommar, familj, vänner

Vad blir du ledsen av?
När någon sviker, ljuger, skämtar om någonting allvarligt.

Vilken låt lyssnar du på nu?
I wish

Vad dansar du till?
Det brukar vara det mesta!

Något någon inte vet om dig?
jag vet inte riktigt

Hur svarar du i telefonen?
typ. hallå ? eller Hej det e Julia

Hur mycket pengar har du i plånboken just nu?
Ganska så mycket :)

Var köper du dina matvaror ifrån?
mamma o pappa som köper sånt ju

Vilken var den senaste filmen du såg?
One Direction- Live Tour

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Vet inte. beror på hur mycket pengar :D 

Vilken är världens bästa artist eller grupp just nu?
one direction <3

När var senast någon stötte på dig?
Ehm.. haha vafan ?

Vad åt du till middag senast?
Potatisbullar :D

Använder du huvtröjor?
det händer väl

Vilken är din favorit åkattraktion på ett nöjesfält?
jag vet inte något som går ganska fort?

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
finns det alltid någon som gör :/

Hur många syskon har du?
1 syster

Har du en pojkvän?
nej :(

Är du blyg inför det motsatta könet?
kanske lite?

Vilken film kan du alla replikerna till?
venne, 1D?

När flög du senast?
aldrig flygit

Diskar du din egen disk?
Nej.

Har du gråtit offentligt?
ja det har jag gjort några gånger.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
nja, kanske

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
nja behöver dom ju inte

Vad har du med dig in på bion?
dricka, godis

Vem är din favoritlärare och varför?
Gert

Gillar du att flyga?
fortfarande aldrig gjort det

När sov du senast på golvet?
När jag typ var 1

Gillar du hur du bor?
gör jag väl?

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Cirka 7 timmar iallafall.

Vilken är din favoritfrukt?
jordgubbar !

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
15 år

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
nja, ibland

Tror du på liv på andra planeter?
nja

Tror du att Gud är man eller kvinna?
borde vara en man

Vad var det senaste du åt?
ballerina

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
dom hitta det någonstans och tyckte det lät bra

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
haha, ingenting speciellt

Skulle du någonsin kunna tänka dig att hoppa fallskärm?
tror det?

Tycker du om att krama folk?
Åhh, mysiiit

Skulle du säga att du är trendig?
nja, vet jag inte

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
om jag äter VÄLDIGT mycket

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
haha, vet inte ? Eric? Daniel? Jonatan?

Vem är ditt 10:e sms ifrån och vad står där?
0% aning..... XD dd?!

Gråtit en hel natt?
ja

Druckit så du spytt?
Nej, usch!

Önskat att du var av det andra könet?
Jo ibland

Pryl du inte kan vara utan en dag?
den prylen måste vara min mobil det :)

Tidningar du prenumererar på?
kp

Du gör med 100 upphittade kronor?
Gör nått kul

När grät du senast?
idag,

Natt eller dag?
dag

Kaffe eller te?
te

Yngre eller äldre?
beror på

Vilken låt lyssnar du på nu?
One Thing :D

Finns det någon du ogillar starkt?
ja det finns det väl alltid ?

Är du svartsjuk?
just nu nej,

Har du blivit sövd någon gång?
Jupp 3 gånger

Lever din mormor?
Jajjemen.

Har du varit med på TV?
tror det

Kan du dricka mjölk som “gått ut” för 3 dagar sen?
ahahha nej ?

Vad borde du egentligen göra just nu?
vet inte
Av Julia - 16 juni 2012 19:30

16. Detta gör jag på helgerna.


Det passar ju bra nu efter som det är helg idag. På hegerna brukar jag typ städa, fixa, vara med kompisar och typ shoppa. Det varierar ju såklart lite. Men nu till sommaren blir det mycket att vara med kompisarna. 


Kram


 

Av Julia - 15 juni 2012 20:15

15. En person/kändis du önskar att du träffat.


Det blir ju såklart One Direction! :D Vill jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
ääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
äääääääääääääääääääääääättegärna träffa dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D 


Hoppas att jag kan göra det någon gång :)


Kram


 

Av Julia - 15 juni 2012 20:00

Hej hej!


Idag var det skolavslutning. Så här såg jag ut:

Jeansjacka


Klänning  

 


Skor


 


Naglar

 

Vi skulle samlas i klassrummet 8:45 och då så spelade vi jeopardy. Mitt lag kom 2:a. Vi körde även hänga gubben. Sen så var det avslutning vid anfiteatern och efter det så åt vi glass och kladdkaka i klassrummet. Efter det så cyklade jag hem och åt sedna till Minna. Gjorde lite allt möjligt där. Tog i alla fall lite nya bilder. 


Just nu:


 


Kram

Av Julia - 14 juni 2012 20:00

14. Din högsta dröm.


Min högsta dröm är att min dröm om att bli läkare blir sann. Jag vill jobba socialt och kunna hjälpa andra. Men sen så har jag såklart andra drömmar som jag vill uppfylla. 

Kram på er!


 

Av Julia - 14 juni 2012 19:58

Hej hej!


Idag så var det sista dagen för imorgon är det skolavslutning. Vi hade stadsvandring och dom som var i min grupp var Daniel, Calle och Soniya. Det gick bra. Vi blev klara först och hittade allt. Vi fick sluta redan 12 eftersom att vädret inte var det bästa. Jag och Minna stannade i stan. Jag hämtade mitt id-kort och så gick vi och kollade i olika affärer.


Kram


 


My heart i beaking for you 


Av Julia - 13 juni 2012 17:46

Det här ska jag ha på mig på festen :)


   

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards