juliaohlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Julia - 27 juni 2012 15:01

Hej!


Idag så har jag bara slappat. Men sen ikväll så ska jag till Minna och hämta Peps. Skriver mer sen.


Kram på er! 



   

Av Julia - 27 juni 2012 13:00

27. Ditt framtida bröllop.


Jag har egentligen inte funderat så mycket på det men så här tänker jag nu:


Jag vill gifta mig i en kyrka,ett slott eller så vill jag ha ett strandbröllop. Sen så ska festen typ vara vid stranden. Så att man kan se solnedgången. Jag ska typ ha en ganska så stor klänning. Den ska vara ganska enkel men ändå med mycket detaljer. Bröllopsfesten ska vara ganska stor vid ett slott eller herrgård.


 

Av Julia - 26 juni 2012 23:15

Hej hej!


Idag så har jag varit med Minna. Först så skulle jag ta min spruta och sedan så var vi hos henne och försökte hitta en låt som vi skulle göra en cover på.


Kram


 

Av Julia - 26 juni 2012 21:00

26. Något du vill ha just nu.


Just nu så vill jag ha en Iphone 4s. Ska kanske få en senare i sommar :) Men sedan så finns det ju mycket mer! Fast det har jag verkligen inte råd med! 


I will have your heart1


Av Julia - 25 juni 2012 21:04

Hej!


Det har regnat typ hela dagen. Inte många uppehåll. INte på världens bäästa humör idag heller. Bli så less på vädret och det gör mig slö. Snart så sticker Minna på semester och då så kommer det bli mera tomt. Saknar klassen redan. Måste se till och träffa dom snart! Imorgon så ska jag ta min spruta vilket typ förstörde hela min eftermiddag. Det ska typ bli finare imorgon och då tänkte jag ju åka och bada :/ 


Kram


 


I hate to see you sad, but I love to see you glad. I like to see your face, I hate to just see a pic of you



Av Julia - 25 juni 2012 12:40

Tisdag: Ta spruta :/


Onsdag: Peps


Torsdag: Beror på vädret


Fredag: Beror på vädret


Lördag: Tindra, Engla, Frida och Milton


Söndag: Chilla


Vet ju inte vad man ska hitta på nu när vädret inte är det bästa :/ Vill ju bada men det är ju inget kul om det är kallt :/


Någon som vill va någon dag?


Kram

 

Av Julia - 25 juni 2012 10:30

25. Detta är jag beroende av.


Musik, One Direction, nagelsaker, någon sorts skärm, papper, penna och kompisar. Det är säkert mycket mer men kommer inte på mer och pallar inte skriva allt i så fall.


 


Kramiz

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards