juliaohlsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Julia - 3 juni 2012 16:14

3. Dina kompisar.


Ja vi kan ju börja med min bästis Minna. Hon är världens bästa person även om hon är skitstörig ibland ;) Finns alltid för mig och jag för henne <3 Bästis sedan min nya start i livet. 


Sedan så finns det ju alla andra. Som är helt fantstiska! Som stöttar en så mycket dom kan :) Som himla hjälpsamma också :))


Alla i kören är också helt underbara! Så himla roliga och som alltid är på bra humör och gör alla saker mer posivia.


Kram på er! 

Av Julia - 3 juni 2012 10:34

Hej hej!


Tar en lite paus nu från städningen. Jag har två klänningar till skolavslutningen. Men jag vet inte vilken jag ska välja så säg vilken ni tycker är snyggast. Ska även ha en jeansjacka och svart skor till. Det finns en omröstning nu om det så rösta där!


Skorna: 


 


Klänning nummer 1:


 


Klänning nummer 2:




Av Julia - 2 juni 2012 21:57
2. Staden där du bor.
 
Jag bor i Skåne staden Lund. Det är en lagom stor stad och mysig. Det är jättekul att åka in till centrum imed att jag bor lite utanför. Det brukar finnas ganska så mycket att göra här på loven.
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men om något undras så fråga mig.
 
Kram
Av Julia - 2 juni 2012 21:50

Hej svejs!


Idag så har jag fixat ett par shorts till handbollen. Har även pluggat lite till matteprovet vilket jag nog också kommer göra imon och på onsdag. Men nu typ hela kvällen så har ju suttit och kollat på Funny moments med One Direction :) 


Kram

Jag vill se solen!

 

Av Julia - 1 juni 2012 20:29

1. Berätta om dig själv.


Den 10:e augusti 1998 så föddes lilla jag i Kina. Vi vet inte varför jag lämnades av mina föräldrar, eller mamma. Men vi tror att jag blev bortlämnad för att det var ont om pengar och att hon ville mitt bästa. När jag var 16 månader så blev jag adopterad till Sverige. Så sedan jag var 16 månader så har jag känt min bästis Minna.  Själv är jag en tjej som älskar musik. Jag är ett stort fan av boybandet ONE DIRECTION. På min fritid så sjunger jag i Ungdomskören. Jag gillar även att sjunga, lyssna på musik, fotografera,vara med kopisar och att shoppa. 


Jag kommer inte på något mer att skriva nu men om du undrar något så är det bara att slänga in en kommentar.


Kram


 

Av Julia - 1 juni 2012 20:19

Hej hej!


Idag så hade vi uppstas skrivning på svenskan sedan så gick jag och Minna till data Joans för att lämna in våra datorer för att dom hade små sprickor. För typ om vi nt gjorde det så kunde hela skärmen lossna även om det inte var så stor chans. På slöjden så blev jag klar med min väska och sen så hjälpte jag till med tröjorna som vi ska ha i Helsingborg. Lite "ensamt" utan datorn på so:n men fick låna Gert's :D På engelskan så hade vi Lars och det var typ kaos :S Hade ju ingen dator så fick jag låna en men kom inte in på internet då :// Kände mig aströg idag på matten :// Fatta typ inte ett skit för när jag vill ha hjälp så hjäper hon mig på typ 5 sekunder medans hon kan hjälpa andra i typ 15min. :/ Saknar Pernilla. 


Imorgon blir det att fixa några shorts till handbollen.


Kram


Bäst! Mycket värd att se! :D

 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards