juliaohlsson

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Julia - 6 juni 2012 19:25

6. Bloggarna du läser.


Gör ett litet snabbt inlägg nu om bloggarna.


Jag läser typ alla mina kompisars bloggar, Juliah Strand's blogg, Johanna's, Rebecka B's och Simon's blogg typ.

Pallar inte länka alla bloggar. Men Simon's blogg hittar ni om ni kollar på senaste kommentarer.


Kram


OMG! Får damp på matten!


Av Julia - 6 juni 2012 17:57

Hej hej!


Kom precis hem från en dag på Källby badet med bästis :)) Det var skitkul! Vilket måste göras om! :D


Nu blir det att äta något och plugga franska och fixa lite andra läxor.


Kram


 



Av Julia - 6 juni 2012 08:40

Hej hej!


Sorry för att det bara blev en bild på mig igår men tänkte blogga på morgonen men dom höll typ att uppdatera osv. på typ morgonen så att jag kunde inte ens läsa någon annans blogg på bloggplatsen. Hade även problem med att komma in på kvällen så typ 1 timme efter jag lagt upp bilden så tänkte jag blogga men det gick inte.


Men idag blir det i alla fall Källby med Minna :D


Kram


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards