juliaohlsson

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Julia - 2 maj 2012 20:38

Heeej


Idag var det en kort och en varm dag. Vi hade inte Jenny idag på matten för att hon inte var där. Så vi hade Samir. Jag var redan klar med målet så jag och Minna spelade in lite av vår film. Vi jobbade typ bara med länderna på engelskan. På no:n så hade vi Jenny och fortsatte med filmerna. Tur att det är temavecka imorgon för Minna är ledig och då hade jag inte kunnat göra något........... På lunchen så spelade jag, Amanda, Michelle, Lara, Selena och Erika lite fotboll. Gud vad varmt det var!!! Hade glosförhör på franskan. Men inte på det vanliga sättet. Men klarade ordet i alla fall. Drog hem till Minna efter skolan. Vi gjorde inte så mycket, satt och snackade. Gick sedan till kören. 


Det är fett nice med inga läxor nu :D


Kram


     

Av Julia - 2 maj 2012 06:08

Hej!


Idag är det skola igen. Nu är det inte alls långt till skolavslutningen!! Kändes som att jag började träffa Minna för första gången som om det var igår! Aja ska i alla fall gå och äta frukost nu.


GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG! <3


Kram


   

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards