juliaohlsson

Alla inlägg under april 2012

Av Julia - 4 april 2012 21:22

Heej!


Idag så har jag tillbringat dagen i Ullared :)) Jättekul! Mer om det kommer nog imorgon. 

Kunde ju inte ladda upp alla bilder innan men kan göra det nu om jag tar 1 åt gången :// Upp ska dom så det är väll inget att göra åt det? Har lyckats få över 2.......


Imorgon så ska jag till banken och fixa bankkort.


Kram


   

Av Julia - 3 april 2012 21:39

Hej!


Idag har jag inte gjort något speciellt. Bara varit på banken för att öppna ett konto till mig, vilket inte gick jättebra för alla "Eu-regler". Nu på kvällen så har jag snackat med Minna och imorgon så drar jag till Ullared :D 


Jag vet att jag lägger upp samma gamla bilder med dom nya går inte att ladda upp ://


Kram


 

Av Julia - 2 april 2012 15:39

Heej!


Har klippt mig nu och sitter hos Minna nu. Skönt att snön inte la sig. Det ska bli vår nu! Blir nog att sova över med Minna senare i veckan och då ska det bli kul!! :D 


Kram


Av Julia - 2 april 2012 09:02

Hej!


Just nu så sitter jag och lyssnar på "She will be loved". Det snöar ute :C Trodde det skulle bli vår nu. Bloggar i alla fall mer senare idag. Det är ju lov! :D Ska också sticka och klippa mig senare. 


Kram


Av Julia - 1 april 2012 21:45

Hej!


Idag så har jag varit med Minna. Satt i hennes uterum med musik och oboy! :D Riktigt mysigt. Sedan så stack vi ute och sedan hem till mig. Vi ska typ sova över snart :)


Har du blivit lurad idag? Hur?


Kram


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards