juliaohlsson

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Julia - 23 april 2012 20:27

Shooo!


Idag var det skola igen då. Ganska så lite läxor. 4 ganska så lätta faktiskt. Svenska var inte så kul tycker jag. Vi pratade om det lilla provet vi ska ha på fredag. Vi skulle redovisa våra plansche på franskan!!!!!:C Det gick ju bra i början men sen på slutet gick det inte bra. :// Börja skatta, haha :) På "Lära@Lära" fick vi som ett litet grupparbete göra en keynote om 2 mål som vi fick. Där skulle vi skriva vad det var för mål, hur man skulle kunna uppnå det och vad man skulle kunna ha för bevis om man har ett sånt mål. Jag hamnade med Tobias och Tor och vi fick "Läsa engelska/svenska böcker och Förbättra min vardagsmattematik". Det första var inte så svårt men på det andra fick vi tänka lite mer. Men vi blev ändå klara först. Skönt att ÄNTLIGEN inte behöva dra hela lasset själv. Efter lunch så hade vi ju "Förstärkning/Fördjupning". Jag och Minna satt i "franska klassrumet" och gjorde klart religionerna och även franska som vanligt. Sen kom Tobias och Jack, på slutet kom även Ede och Oliver så det var inte lika tyst som från början....... Mattelektionen gick typ åt till att spela något spel. Jag, Michelle och Alexander fattade först inte och fick typ vänta i 20 minuter :// 


Stack till banken efter skolan och så webbade jag med Minna. 


Gud vad tiden går fort!!! Nästa vecka är det ju valborg och 1:a Maj!!!! Maj kommer ju ännu fortare än dom andra månaderna för att jag har jätte mycket att göra. Har typ ingen helg ledig.............. Det är även jätte ljust nu på kvällarna och på morgonen. Men det är skönt att det är ljust på morgonen. Även jag blir lite mer morgonpigg, fast man kan ju inte direkt säga att jag inte är morgonpigg alls ;D


Kram




Imon blir det tidig musik.     

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards