juliaohlsson

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Julia - 19 april 2012 21:16

Heej!


Idag så gjorde jag en blomma och fixade skugga på bilden. Ganska så svårt! På so:n så att jag och Minna och arbetade på biblan, med dom olika religionerna. Fett nice att sitta på biblan! :D 9:orna hade nationela prov i engelska så Rachel hade dom så vi fick ha Lisa istället. :D Men vi gjorde klart våran plansch och så skrev vi typ stöd ord. Vi hade bara en kvart svenska. Då så hade vi SvA Liza för att Hann också gjorde prov med 9:orna. Vi gick igenom nästan hela läxan. Vi gick sedan och åt, hämtade våra saker sedan gick jag och Minna till bussen för att åka till Wickmanska gården på för att lyssna på en finsk författare. Där var typ Carl, Petter och Rasmus, men när bussen kom så kom även Amanda och Michelle. Vi tog en tidigare buss. Vi tänkte att bussen stannade vi stasbiblioteket så att vi kunde hoppa av där men det gör den bara när den kommer från Norra Fäladen så vi missade det och fick åka till Fäladen och byta buss som då gick tillbaka till stan. Egentligen skulle vi kommit 12.25 men vi kom 12.30 Där var det väll ganska så intressant? Hon skrev ju fantasy och jag gillar inte fantasy så det var inte många tips jag kunade tänka på. Vi slutade halv 2 och det kom en buss som vi skulle hinna med hem men den stannade inte... Så vi fick vänta. 


Efter skolan så va jag med Minna hos mig och vi fixade varma mackor och så gjorde vi typ klart no arbetet. Sedan så var vi ute lite. Nu så har jag kollar på "Ung läkare". 


Ska gå nu.


Kram

 

Av Julia - 19 april 2012 18:01

Idag så stänger tyvärr picnik ner :(


Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards