juliaohlsson

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Julia - 13 april 2012 23:15

Heej!


Idag var det ju fredagen 13:e. Någon som har haft otur? Inte jag i alla fall. Eller jo lite kanske? Jag skulle ta blodprov på morgonen men skulle egentligen komma typ 10-20 minuter försent men missade hela svenskalektionen för att det var aslång kö. Jag hade nummer 19 och fick vänta i 1 timme :C. Kom alla fall lagom till slöjden, där jag fortsatte på min väska. Där hade jag typ också lite otur för att min symaskin bråkade men det verkade vara så för många. Sen var det nyhetsstund och så snackade vi också om hur man ville att folk skulle komma ihåg en efter att man dött. Efter lunch var det engelskprov!!!! :C Trodde att du skulle vara svårare än vad det var. Blev klar ganska så snabbt. På matten räknade vi den kursen vi behövde. Det blev grön/röd här. Det står tyå olika saker i böckerna, hos några stod det 3 och hos andra 30. Vilket då blir fel i facit för vissa :S 


Efter skolan så stack jag och Minna hem till mig och åt pannkakor :D  Sen så var vi ute och snackade om en sak som har med Minna att göra.... Vid 5 skulle jag äta och sedan så åkte vi  till graven i malmö. Sen när jag kom hem så snackade jag med Minna och Elise via skype. 


Ska gå nu.


Kram


   

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards