juliaohlsson

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Julia - 11 april 2012 20:01

Heej!


Kom hm från kören vid halv 7 och har ätit. Blev väldigt nöjd med mitt reslutat på grammatikdelen på franskaprovet. Inte kanske bäst men väldigt bra för att vara mig :D Sitter och chattat med Alex och Joel som vanligt? :D 


Imorgon börjar jag med bild 8. Hoppas att det inte ska regna som vanligt.... Är så himla trött på det :// Det är ju snart sommar... 


Ska gå nu. Kram 


 


If you do not understand it hurt to be called all those things you call me.

Av Julia - 11 april 2012 12:10

Hej hej!


Just nu så har jag rast och innan på no:n så fortsatte vi med lungorna. På matten var det sjukt segt. Vi bara snackade om några diskussionsfrågor och om det nya arbetsområdet. På engelskan så fick vi träna till provet som vi har på fredag. Ska ha franska 12.40 Då ska vi typ göra hör och läsförståelsen. Vad är meningen med att ha en del av provet efter lovet? Vi fick ju inte göra hela provet efter lovet för att vi skulle glömma, men det är ju samma sak med att lyssna och förstå en text?


Ska gå nu.


Kram


     

Av Julia - 11 april 2012 10:10

Heej!


Nu så har jag en liten rast och börjar typ no:n närsomhelst. 


Ska gå nu.


Kram


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards