juliaohlsson

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Julia - 23 mars 2012 21:34

Hej!


Jag kom i alla fall till skolan idag. Hade lite ont i huvudet, men jag var typ hungrig och det var därför så när jag hade ätit frukost så var allt bra igen. Idag så har vi spelat in det sista på svenskafilmen och på slöjden så gör jag ju en väska. På so:n så spelade vi upp våran teater inför klassen och ja, det gick väl bra? Men det blev lite skratt. Men mycket positiv feedback :) Vi hade ett läxförhör på olika tempus i engelskan och jag kunde typ alla utom en som jag fick hjärnsläpp på. Så typiskt..... Aja, tur att det inte var fler än en.. Vi fick sluta engelskan lite tidigare efter som vi skulle ha matte prov. Hanna sa till oss att gå ut vilket på ett sätt var bra. Det var fett skönt ute. Solen sken och det var varmt :)) Jag vet inte riktigt hur det gick på provet eftersom att jag kände mig osäker när jag gick där ifrån men när jag brukar känna så brukar jag få bra resultat.


Efter skolan blev det inget bakande och inga kompisar imrogn. Tidra och Engla var sjuka. Men istället så stack jag ut och fota med Minna. Har fixat lite med bilderna nu, så jag laddar nog upp dom imorgon.? Hon stannade hos mig medans jag åt och sedan stack vi till henne för att hon skulle äta och sen försökte vi göraa en sak till no:n. Men ja, det gick ju inte jättebra så det får vi använda som bloopers istället :D När jag kom hem så har jag kollat på "Minuten" och inte så mycket mer. Har mest haft tråkigt hemma. 


Imorgon så ska jag nog va med Minna.


Kram


Av Julia - 23 mars 2012 12:26

Heej!


Just nu så är jag i skolan och har rast sedan så blir det engelska. Efter skolan så ska jag baka och städa mitt rum. Imorgon blir det Tindra och Engla.!


Kram


   

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards