juliaohlsson

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Julia - 12 mars 2012 20:41

Hej!!


Idag har det varit djukt fint väder! 11° så det känns nu att våren kommer :) Det känndes faktiskt lite tomt i skolan idag men ändå så kände jag mig fri. 


Vanligt klassråd och sedan svenska. På svenskan så ska  vi göra en liten film. Jag jobbar med Sanna, Michelle och Johanna. Temat är typ "resor och träning". Vi fick glosor för 2 veckor framåt på frnaskan D: Fixade inför utvecklingssamtalet på "Lära@Lära" idag. Jag har mitt om 1 vecka. Har även börjat läsa boken "I taket lyser stjärnorna". Vi bytade även platser! :D Ftw! Äntligen hamnade jag bredvid en tjej och det blev Michelle :)) Har bara  suttit bredvid killar..... Pluggade glosor hela Förstärkning/Fördjupning. Matten var okej. Med lite musik i öronen så är det helt okej att räkna ;)


När jag kom hem så stack jag ut lite med Minna innan hennes utvecklingssamtal. Fett fint väder så man får ju passa på! :D Sen när jag kom hem så åt jag chattade lite. Sen fixade jag lite med mitt rum.


Nu så ska jag skypa med min kompis.


kram


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards