juliaohlsson

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Julia - 9 mars 2012 22:19

Hej hej! :D


Idag har ddet varit helt okej i skolan. Vi började med svenska och sedan blev det slöjd. Jag och Minna ska ju göra varsin väska. :) Vi hade nyhetsstund på so:n. Läxförhör på glosorna på engelskan och så jobbade vi med olika uppgifter i Workbook. Ganska så tråkigt faktiskt. Vi kunde börja matten 20 minuter tidigare så nu kommer vi att sluta 20 minuter tidigre vilket då blir klockan 14.50 :D :D 


När jag kom hem så åt jag lite sen stack jag ut och fotade lite med Minna :D Jag har inte laddat över alla bilder än men måste radera en del efter som dom inte blev så bra. Men jag kommer nog att göra det imorgon. 


Har även hunnit med att baka kladdkaka :) Om man nu ska få en god kladdkaka så måste man göra på Elises sätt :) 


Det var lite om min dag.  Kram :)




PS: Efter som killar leder nu på omröstningen så antar jag att det kommer att bli killar jag ska blogga mer om så kommer jag nog börja lite smått och skriva om en kille imorgon men inte avsluta omröstningen så ämnet kan ändras efter ett tag.     

Av Julia - 9 mars 2012 12:37

Hej hej!


Just nu så sitter jag i skolan och har rast. Jag börjar om 3 minuter. 


Ska gå nu. Men vi ses senare idag.


Kram


 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards