juliaohlsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Julia - 2 februari 2012 05:30

Tjabba!!!


Vaknat precis. Ska gå och äta frukost om en stund. Sen vid 7 blir det att ringa och snacka med Minna sen så ska man dra till skolan och börja med bild idag. Ska ju hålla på med skissning ganska tråkigt imellan åt tycker jag. 


Nu ska jag kolla in facebook.


Ses senare idag!

Av Julia - 1 februari 2012 18:45

Hej ! 


Kom hen från kören för en liten stund sedan. Nu så sitter jag och skypear med min kompis Anna som bör i Småland. Fortsatte med att räkna bråk på matten. Hittade 20 svåra ord på engelskan och sen så ska jag också göra en sammankoppling från boken :/. Inget direkt i boken som jag varit med om. Repetion i 80 minuterpå no:n. Det var sjukt tråkigt. Ska repetera imorgon också :0. Först blev det förhör på fanskglosorna. Jag tror jag kunde alla :D Jag fyllde i alla fall i alla. Sen var det bara att fortsätta att arbeta med några tråkigt uppgifter och "Passé compose´" tror jag det stavas. Det är typ grammatik. Efter skolan så gick ju Minna och jag hem till mig. Alex följde med ända hem till mig och tog då världens omväg hem. Men sjukt snällt! Gjorde ju klart mitt manus när Minna var hos mig. Ftw! Hon hjälpt mig med dom sista frågorna, vilket Pontus och Rasmus egentligen skulle göra. 


Nu ska jag jobba med so en stund.


See Ya!!

Av Julia - 1 februari 2012 16:45

Heej! 


Kom precis hem efter att ha varit ute med Minna och Alex. För så gick jag och Minna hem till mig och fixade lite saker. Hon hjälpte mig med mitt manus. Sen så lockade jag hennes hår. Det blev skitsnyggt!!! Det blev såhär: 


Pic's by me! Du får INTE ta någon bild någon bild utan tillåtelse!


   

Lockade inte helt igenom. Mest på det yttersta men det blev skitsnyggt i alla fall. Ska dra till kören om 10 min.


Ska gå nu och hämta mina saker.


Ses !  

Av Julia - 1 februari 2012 12:27

Hej!  


Nu så sitter jag med Michelle. Har en stund nu när läraren har öppat till klassrummet. Sen så blir det franska och sen slutar vi!! :D 


Nu ska jag plugga mer.


Ses!

Av Julia - 1 februari 2012 05:30

Hej!


Nu har jag precis vaknat och jag börjar 8.10 idag. Ska snart gå och äta frukost och fixa mig. 


Jag bloggar senare idag. 


Ses!


Pic by me!! Du får INTE ta bilden utantillåtelse!


   

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards