juliaohlsson

Alla inlägg den 29 februari 2012

Av Julia - 29 februari 2012 19:46

Heej!


Kom hem från kören vid kvart i 7. Efter skolan så gick jag hem och lämnade mina saker och sedan cyklade jag till Elise där vi gjorde kladdkaka  , spelade gitarr och kollade på fillm. ^^ Fett god blev den :)Sen så gick vi till kören.  När vi gick till kören så snackade vi mest om killar^^


Nu så ska jag gå och kolla lite på ett program på svtplay.


Hej då!


Låten är från youtube!


Tar en låt nu istället för en bild :)

Av Julia - 29 februari 2012 12:59

Hej igen :)


Nu så sitter jag på frnaksan och vi ska skriva på unikum, Tråkigt,


Men efter skolan så ska jag typ va med Elise och fota innan kören.


Vi ses ikväll :)


Pic by me!! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!!


 

Av Julia - 29 februari 2012 12:12

Heej!


Nu så har jag rast och sitter med Michelle. Jag har språkval sen slutar jag. 


Nu så ska jag kolla bloggar.


Hej då :)


Pic by me!! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!!


 

Av Julia - 29 februari 2012 05:43

Hej hej!


Nu så kommer det en bildbomd med foton på Minna som är tagna nu på sportlovet :)


Pic by me!! Du får INTE ta någon bild utan tillåtelse!!!


                                                                               

Nu så är temat lite "dumpad"

           

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards