juliaohlsson

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Julia - 23 februari 2012 22:10

Heej!


Här kommer inlägget om min dag. Idag så har jag varit med Minna :D :D Det var sjukt kul!!!!!!!!!! Har inte sett henne på hela lovet. Vi var hemma hos henne och sjöng lite singstar sen stack vi ut och cyklade. Det var det vi gjorde denna härliga dag. 


Ses imorgon. Kram   


Pic by me!! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!


 

Av Julia - 23 februari 2012 20:10

Hej!


Som ni ser så har jag gjort en nya header. Jag använder ett nytt program som jag inte har använt förut. Det ska egentligen var med text också. Men pallar inte fixa det nu efter typ 10 misslyckade försök att spara den. Jag kommer att fixa den imorgon. Det blir kanske lite andra bilder då också..?


Nu så ska jag gå och spela lite giratt men sedan skriver jag om min dag.


Vi ses! Kram!


Pic's by me!! Du får INTE ta någon bild utan tillåtelse!


 


Eller ska jag ha text?

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards