juliaohlsson

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Julia - 18 februari 2012 22:11

Hejj igen!


Nu är det så att jag vill ha MÅNGA tips på nya låtar. Har liksom förälskat mig i One Directions så jag behöver fler tips på andra låtar. 


Gillar ju som sagt då One Diretion och mycket mer men vill gärna ha på andra artister som jag kanske inte ens fanns eller något. Så ja... KOMMENTERA! :)


Kram Julia


PS: Från och med nu så ska jag typ ha med en bild på varje inlägg...... Får se hur det blir med det.


Pic by me! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!


   

Av Julia - 18 februari 2012 21:33

Hej!


Idag så har jag varit hos min farmor och farfar. När vi var där så fick jag en tennmugg. Den var väldigt fin och värdefull. :) 


Har i alla fall precis kollat på melodifestivalen. OMG!!! Ett skämt! Dom kan ju lägga ner hela skiten! Hur röstar svenska folket egentligen?? När Björn Ranelid går vidare direkt till finalen i globen så undrar man.... Han sjöng ju inte ens........... Mattias åkte ju också ut nu :( Bättre än Björn. Ett stort fiasko. 


Nu chattar jag med Alex om detta stora fiasko. Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon men det blir kanske att sticka till Serana som jag inte sett sedan i somras. Vi får se ;)


Nu ska jag gå.


Vi ses!


Pic by Minna! Men JAG FÅR använda bilden här på min blogg! Du får INTE ta bilden utan tillåtelse!


   

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards