juliaohlsson

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Julia - 17 februari 2012 15:46

Tjena!


Idag bär jag gick till skolan var det skit halt! Alla bilar som skulle bromsa kunde typ inte det ........ På svenskan så ska vi jobba på en bärattelse där vi har hand om när det är som mest spännande. 1A har gjort en inledning. Sen så ska 4A skriva slutet. Det ät till någon bokmässa vi ska ha senare på teminen. På slöjden så hade vi en vikarie som hette Nina. Tyckte inte att honvar så bra för att hon kom inte ens till mig och Minna och fråga om det gick bra eller något....... Jag och Minna blev klara med våran keynote i sista sekunden på so:n. Det klyddade lite när vi skulle lägga upp den........ På engelskan så blev det bara jag och Lara i bokcirkel gruppen för att Clara och Selena inte var i skolan. Vi hade mattediagnos idag. Det gick ju bra. 1 fel. :) Nu så ska jag gå och fixa lite med några bilder.


Kram

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards