juliaohlsson

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Julia - 10 februari 2012 21:45

Yo!


Nu är det redan slut på veckan! O_O Det har gått sjukt snabbt!!! På svenska så skulle vi spela in men när vi spelade in det så blev det typ helt fail och blev sjukt kort vet inte vad som hände. Fixade med bokstäverna på min kudde på slöjden. Det gick till slut efter mycket krångel med symaskinen. Hade egentligen hunnit mycket längre om den inte kråglar men aja får ta igen det nästa lektion. Palla inte riktigt med so idag. Skit tråkigt men jag och Minna spelade in lite av vår keynote. Meningen var att vi skulle sitta ocg diskutera i våra bokcirkel grupper på engelskan men i min grupp blev det bara bråk dessutom så var det bara jag som hade lagt ut mina uppgifter klara....... Sen så sista lektionen var det matte. Det gick ju bra. Inget svårt direkt. 


När jag kom hem så fixade jag lite på mitt rum och kollade på olika program som jag inte har pallat se. Nu ska jag gå och sätta mig med en bok. 


Vi ses!

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards