juliaohlsson

Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Julia - 8 februari 2012 19:11

Hej!


Idag var det den korta men tråkiga dagen. Blev jättesur när jag så att en person skriver på sin blogg att jag och Minna inte har någon att va med på rasterna och att vi vandrar mellan lite olika personer. Just då så hade jag bara lusten att slänga något hårt i huvudet på den......  Skit lätta saker på matten. Bokcirkel med uppgifter på engelskan. Ögat på no:n och ganska så stökigt. Det gick väldigt bra på franskan. Hade 2 fel på glosorna men lite sur för att jag kunde översätta dom..... Men aja jag kan dom nu och det är det viktigaste.


Efter skolan så gick jag och Elise hem till henne och sedan gick vi till mig. Hos mig åt vi mellis och satt lite vid datorn sen gick vi ut och fota :D Fett kul och så snackade vi också väldigt mycket. Elise är en sånn person som man verkligen inte har tråkigt med och kan snacka med utan att det blir en pinsam tystnad. Efter det gick vi in ladda överbildern och stack sedan på kör. Elise är sjukt duktig på att sjunga. :) Nu så ska jag gå och göra lite läxor. 


Vi ses imorgon.  http://eliseahlgrenolsson.bloggplatsen.se Henne blogg :D



:(

Av Julia - 8 februari 2012 12:37

Hej!


Nu så sitter jag i skolan med Michelle och vi ska snart på språk. Ska gå nu och ha glosförhör :// 


Nu måste jag dra. 

Hej då! 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards