juliaohlsson

Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Julia - 6 februari 2012 15:46

Hej! 


Kom hem för ca 30 min sedan. Idag har det varit ganska bra i skolan. Förutom att väldigt många är upprörda över en sak men jag tyvärr inte berätta vad det är för jag vill inte hamna i bråk pallar inte det. Nu har vi bestämmt att vi ska ha filmkvällen den 16/2 klockan 18.30 Spelade in i signaturmusiken, fixade och tränade på svenskan i dag så nästa svenskalektion så ska vi spela in. Trodde jag skulle typ dö på frnaksan för att vi jobbade bara med uppgifter och med typ att man skulle hitta massa saker i texten :// Skulle göra ett venndiagram på Lära@Lära. Typ om terminerna. På förstärkning/fördjupning så skulle vi spela in men vi fick flytta hela tiden och sen så ekade det när vi lyssnade på det in spelade så fick vi få hjälp av Oliver 2 gånger men den andra var inte så nödvändigt faktiskt..... 


Nu så ska jag gå och skriva min no raport om när vi dissikerade ett koöga.


Vi ses!

Av Julia - 6 februari 2012 05:30

Nu så har jag precis vaknat. Idag ska det i alla fall bli mildare idag vilket är skönt för att det var ju typ -13° i fredags och det var inte det skönaste att stå ute utan jacka i -13° :S. Hinner göra en hel del nu innan jag drar till skolan. Måste snöra om mina skor för snörena sitter inte i dom ocg det kan ta en stund så att ja........


Nu så ska jag gå upp. Hej då!

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards