juliaohlsson

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Julia - 3 februari 2012 19:15

Heej!


Nu så har jag följt Minna en bit. Så fkn kallt det är ute!!! Efter jag hade ätit så lockade jag Minnas hår eller "korkade" det. ;) Det blev fett  fint! Laddar upp en bild när jag får den för den finns på Minnas mobil. 


Nu så ska jag göra lite varm choklad och sätta mig med en bok. 


Kram.

Av Julia - 3 februari 2012 17:15

Heej igen!


Nu så sitter jag och Minna och chattar med Alex och försöker få han att ladda ner en sak så att vi kan webba men det går inte så bra :// Det var sjukt kallt ute när vi gick hem till mig. Riktigt skönt att komma in. Jag ska gå och äta nu och Minna sitter och lyssnar på musik medans hon ritar.


Idag i skolan så när vi jobbade med våra manus så gick brandlarmet för att det blev för mycket rök i köket så jag då var det bara att gå och ställa sig i -13°. Sen efter det så drog vi nästan direkt till slöjen  där jag blev klar med min kub. Sonyheter först sen jobba med keynote. Den ska typ vara klar om 1 vecka. På engelska så var det ju bokcirkel. Idag var det sista lektionen med bråk så nästa lektion går vi över på procent. Det var lite om min dag så...

Hej då!

Av Julia - 3 februari 2012 15:15

Hello!


Nu så sitter jag hos Minna. Vi ska snart ta och äta något men jag ska typ va här till vid 4 halv 5 sen så ska vi sticka till mig. Så att jag det kommer att bli mer bloggning idag :D 


Nu ska vi äta.


Ses!

Av Julia - 3 februari 2012 12:42

Hej!


Nu så har jag rast så man kan sitta vid datorn. Börjar om 8 min. Minna sitter bredvid mig och vil säga en sak till Alex: 


"Alex, du tycker att disikera ett koöga är "blä", men det är till dig: Can't you sing, that's what you do, is a dream come true."


Haha, den var bra och nästa gång så ska du blogga!!! :D


Skriver mer om dagen när jag kommer hem men det är i alla fall fett kallt ute!!!


Hej då!

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards