juliaohlsson

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Julia - 26 januari 2012 17:30

Hej!


Just nu så sitter jag och chattar med Alex på faccebook. Sa till han nu att läsa min blogg och han läste också mitt blogginlägg som heter "Jag vet inte!:/" Länk: http://juliaohlsson.bloggplatsen.se/2012/01/24/7174281-jag-vet-inte,

I alla fall så tror han 1: Att jag är ihop med Tobias i klassen. 2: Att det inlägget har med att jag gjort slut med Tobias eller då att jag var ihop med han bror Daniel och gjort slut med honom. *Suck* Jag kan säga så mycket att det Daniel och Tobias inte är inblandade. -.- 


Ganska bra dag i skolan. Bilden var tråkigt, för det gick likson inte :// På so:n så fick jag gå  och ringa hem till Minna eftersom hon hade planering och länkar *Suck* På franskan idag så var det skittråkigt tiden gick jättelångsamt och både jag och Alex trodde vi sluta 10 i 11 men vi sluta 11 D: På svenskan skulle vi skriva ner vilka böcker vi ville läsa på bokcirklen på engelska och sen när vi jobba med vårt radioprogram så gick det inte mycket frammåt. För att Rasmus visste inte om hans bok var en ungdomsbok och varför. Så vi fick ta hjälp av Jack. Gud trodde jag skulle bli galen eller något....... Nu har vi äntligen börjat prata om ögat på no:n och inte bara om linser :) Något positivt idag i alla fall :D Det blev badminton på idrotten idag. Spelade med Lara och Michelle :D Kul!! 


Nu ska jag gå och äta. Ses!

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards