juliaohlsson

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Julia - 18 januari 2012 20:44

Heej igen!  


Nu har är jag hemma och har suttit vid datorn ett tag. Kom hem från kören vid kvart i 7 och innan jag stck till kören  vi 5 så var jag hos Minna. Hon gick hem efter matten imorse för att hon inte mådde så bra och jag hade tid innan och jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag gick hem till henne och berätta vad hon missade i skolan.


På matten så fick vi fortsätta där var och jag jobbar typ med volym ://   Det var typ kaos på no:n.   Det var typ bara jag och några till som inte höll på med datorn och lyssnade så det var inte så lätt att förstå allt. På engelskan så började vi jobba med nästa veckas läxa. Vi ska typ läsen en text som vi ska skriva 5 frågor till och rita en bild. Tror det gick ganska bra på franska. Fyllde i allt på grammatiken och alla utom 2 siffror. Nu får man hoppas på det bästa för jag fick typ hjärnsläpp i mitten så ja.......


Vi ses imorgon! 

Av Julia - 18 januari 2012 12:19

Hejj!   


Nu så har jag 20 minuters rast innan franskan. Jag håller på att träna på siffrorna. Men jag kommer bli ganska besviken om jag misslyckas med grammatiken för den kunde jag jättebra igår. Sen efter skolan blir det kör vid 5. Men nu så måste jag fortsätta träna. 


Ses

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards