juliaohlsson

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Julia - 14 januari 2012 19:11

Hej!  


Nu har jag precis ätit. Det blev hemlagade pizza. Mmmm.     Jag bloggade inte igår eftersom jag försökte på lunchen i skolan men jag bara loggas ut hela tiden.    Sen så mådde jag inte så bra så jag orka inte.  Jag skulle också gått på körkväll igår med dom andra från kören. Vi skulle laga tacos och kolla på film. 


På svenskan igår så fortsatte jag att skriva om min bok. Boken jag skriver om heter "Ett vilt liv". Jag tycker att den var jättebra!    Det var sista lektionen vi jobbade med våra kuber och jag blev nästan klar. Kommer nog bli klar nästa vecka eller om det blir senare för jag ska jobba med den när jag har lite tid över. Nu ska jag ha syslöjd och jag och Minna ska göra någon sorts bästiskudde.      Jag och Minna blev klara med vår planering igår på so:n på hur vi ska göra vår keynote. Gjorde ett korsord på engelskan och blev klar med nästa veckas läxa!   Det var mycket lungnare på matte lektionen. Det var stökigt men inte alls som innan. 


Nu ska jag gå och kolla på tv. Hej då 

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards