juliaohlsson

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Julia - 12 januari 2012 18:26

Hej!


Nu mår jag lite bättre. Hade jätteont i huvudet och i magen innan. Men nu är det bättre men har fortfarande lite ont i magen. Jag har precis ätit. Nu ska jag göra min engelskläxa. Ska spela in när jag läser typ 20 rader :// Hatar att spela in när jag läser. 


På bilden idag så fortsatte vi med skissandet. Idag började det en ny till ny kille. På  so:n började jag och Minna prata om vår keynote som vi ska göra. Temat blir typ "Kvinnornas rättigheter". Vi har ganska mycket ideér :D På franskan repeterade vi verben och siffrorna. Vi ska även kunna stav och utala verb och siffror till 100. Jag tycker inte att verben är så svåra utan siffrorna. Men övar jag ska jag nog klara det. I svenska ska vi göra typ ett "radioprogram" där vi snackar om en bok vi har läst. Jag ska prata om boken "Ett vilt liv". Jag tyckte att den var jättebra. När vi hade no så blev det helt kaos. Många snacka typ hela tiden och det var nog ingen tyst minut på hela lektionen. Så när vi skulle på idrott så mådde jag skit illa och hade ont i huvudet. 


Nu ska jag spela in. Hej då.

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards