juliaohlsson

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Gårdagen och dagen

Av Julia - 25 december 2011 17:11

Hej!


Igår så var jag hos min mormor typ hela dagen. Nu kan jag avslöja vad det var i Minnas paket.


Pic's by me! Jag äger inte märkena på sakerna men du får INTE ta bilden utantillåtelse!

 

I paketet till vänster så var det ett sanddjur. Det var en ganska stor rosa groda. I det andra var det en bokmärkesbok.


Själv i julklapp fick jag:


 

Kalender

Handduk

   

   2 böcker

     

Raggsockor

 

Guld örhöngen  

     

Flis och mjukisbyxor

 

Påslakan

   

Grafitpennor och block, det fanns även en pennvässare och suddi med.

Jag fick också pengar och två skrivor. Jag tror  det nog var allt. 


Idag så har jag varit på entrén i malmö. Det var sjukt mycket med folk! Men vi stannade inte så länge. Efter så åkte vi till Magleholms gård. Där fick jag den här tröjan.

 


Imorgon blir det släktkalas :) 


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 22 september 2012 22:45

http://juuliiaas.devote.se/

Av Julia - 20 september 2012 20:49

Hej   Har skaffat ny blogg nu! (Y)  juuliiaas.devote.se. Så ska börja med den imorgon.    Puss ...

Av Julia - 20 september 2012 08:25

Hej!!   Kom hem från tandläkaren för en kvart sen. Har ju sovmorgon till 9. '   Puss ...

Av Julia - 19 september 2012 09:18

Hejj!     Sitter och väntar på Jenny. Ska ha no.    Puss ...

Av Julia - 18 september 2012 20:15

Hejj!    Sitter och kollar på X-Factor nu. Någon annan som gör det? Bara jag som inte kan fatta hur man kan ställa sig där om man är helt tondöv.....?      Puss    Förlåt att det dröjt så mycket med bloggprojektet men nu när jag har sko...

Translate

Presentation


Hej, Jag heter Julia och är 13 år. Jag älskar att göra saker som har med musik att göra. Jag har också ett stort intresse av att hålla på med naglar. På min fritid så är jag också mycket med min bästis Minna. Här kommer ni få läsa om vad som händer i mitt

Sök i bloggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards